Ucubirarada oğlum 6 yaşında, çocuk fotoğraf makinelerinden almak istiyorum. Aylarca oyuncak almayıp tek seferde iyi bir tane alanlardanım ben. Hatta bir kutu yapıp ben doğuma gittiğim gün ona versinler istiyorum. Kutunun içine fotoğraf makinesi, sevdiği bir atıştırmalık, onun için elimle çizeceğim(muhtemelen yamuk yumuk) zarf içinde bir mektup koymayı düşünüyorum.
4,5 yaşında olsaydı da muhtemelen birkaç küçük hot wheels ve puzzle alarak böyle bir kutu hazırlardım.
Kardeşimin doğumunda bana bir küçük bebek getirmişlerdi. Daha 3,5 yaşındaydım, kardeşinin ve bizim sana hediyemiz dediler. Oyuncak odam olmasına rağmen o bebek özel oldu hep benim için ve bir sempati besledim. 35 yıl geçmiş hâlâ hatırlıyorum 😊 Tabii ki bilir artık 3 yaş üstü çocuklar karnımızdakinin hediye alamayacağını, ama bu sembolik bir şey ve önemli bir an hayatımızda. Büyük çocuklarımızın da bu heyecana ortak olması için güzel fırsat bence. Çok abartılı şeylere gerek yok.