2025teinsallahhamileyim seni çok iyi anlıyorum.🥲13 seneden sonra istenen,beklenen bir bebek olduğu halde bende aşırı aşırı mutsuz hissediyordum. Yorgunluk, iştahsızlık vs hepsi zirvedeydi. Bi ara destek almayı bile düşündüm. Ama sonradan bebeğin kalp atışını duyduktan sonra, bebeğin büyüdüğünü gördükten sonra geçti bütün kötü hisler. Şimdi yerini mutluluk aldı.😊 İnan hepsi geçiyor sabret.