Alp2108ask 1 hafta önce kadar sarı mukus gibi akıntım olmuştu 1 gün sürdü geçti. Bugün ağrım yok ama kahverengi lekelenmem var regli öncesi gibi az az geliyor 40+3 haftalığım. Başına gelen var mı? Bebek hareket ediyor hareketlerini takip ediyorum.
Girlmama Alp2108ask lekelenme sizin haftanızda doğum başlangıcı olabilir ya da bebekle ilgili de olabilir hemen doktorunuzu arayın ve hastaneye gidin
Alp2108ask Mavipatik ebe hemşire nişan durumunda gelmene gerek yok dedi ama bu nişan mı çözemedim 😕 sabaha randevum vsr beklesem bir problem yaşar mıyım diye korktum
Kocamanailem_ Benim ilk doğumumda 40+1 haftada kahverengi leke gelmişti hastaneye gittim o gün sezaryen doğumum olmuştu . Bi doktora gidin bence
Mavipatik Alp2108ask ne olur ne olmaz yaşadıklarınızdan dolayı da ben olsam giderdim ya bence gözükmekte fayda var 🌸
Kocamanailem_ Alp2108ask açılmam filan olmuştu o gün beni çatı muayenesi filan yaptılar kanamam daha da arttı bebekte kanala girmeyince beklemek istemediler sezaryen oldum
Alp2108ask Kocamanailem_ teşekkür ederim. 37. Haftamda açılma ve sancı ile hastanrye gittim biraz zorlandım ondan cesaret edemiyorum şuan hastanrye gitmeye 🥺
Alp2108ask Girlmama devlet hastanesi takipliyim 🥺 37. Haftamda sancı ve açılmayla gittiğimde biraz korkuttular açıkcası ondan dolayı gitmeye çekiniyorum. 😕
Girlmama Alp2108ask şikayet edicem sizi cimere de bana bakmıyorsunuz de video çek ben ortalığı inletirim öyle bir şeyde bakmak zorunda ne demek erken gelmişsin bir sorunum var ki geldim bana bakmicaksa ne diye doktor oldu