Kızlar merhaba, yakın zamanda bu hastanede doğum yapan var mı acaba ? Hemşirelerin ilgisi alakası nasıl ? İlk doğumumu medipolde yapmıştım gayet memnundum ama biraz pahalı ve hiçbir doktoru da tanımıyorum . Burada vefa hanıma gittim 1 kere fena değildi. Ama doğum sonrası da önemli olduğu için sormak istedim.Teşekkürler