Sevgilimmmmmmm Ve dünden beri karnımın çok aşağısı ağrıyor hareket ettigimde. Çok yürüdüğüm zaman öyle oluyor normal mi
Damladzdslk Sevgilimmmmmmm benimde 25. Hafta aynı durum var doktor bakti sorun yok dedi ayakları tam orada kasığımda hareket ettikçe duscek gibi hissediyorum hatta sızlıyor.
Twobabies Sevgilimmmmmmm ilk hamileliğimde böyle sorunla karşılaşmadım ikinci hamileliğimde yani şu an bu sorunu yaşıyorum doktor rahmin üstünde bebeğin eşi var her şey yolunda dedi ama sanki böyle alttan ittiriyor gibi bende 25 haftalığım 3. Aydan sonra hep hissettim bunu zor bir durum
Damladzdslk Sevgilimmmmmmm ben idrar kaçırıyorum hareket ettikce işte bianda çiki veriyo inşallah doğumdan sonrada idrar kaçırma olmaz 🤭
kubraa_35 Benim de vajinamda çok ağrı oluyor sağa sola dönemiyorum enfeksiyon sandım fitil kullandım sanırım gebelikten ve bebişin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum