bayas2727 Kızlar merhaba, bu hafta planlı sezaryen doğumum olacak. Sezaryen sonrası ilk 1-2 gün süt gelmemesi sorununa karşı şu süt yapıcı maltlardan başlasam mı şimdi içmeye etkisi olur mu ? Deneyen tecrübe eden oldu mu aranızda ?
tomrisinaannesi bayas2727 bir çok çay hamileyken kullanılmıyor bilimsel olarak bebeğe zararı kanıtlanmadığı için malt konusunda da bazıları içilir diyor bazıları doğumu tetikliyor diyor ben 29 Ocak da doğum yaptım ameliyattan çıkarken akıyordu göğüslerim merak etmeyin rahim mucizevi bi organ bebeğin içerde olmadığını anladığında süt hormonlarını salınıma geçiriyor bu arada maltı doğum sonrası içtim maltlı kurabiyede yedim ama tadı asla yenilip içilecek gibi değildi bıraktım hipp’in rezene çayı lactamil in anne maması ve her gün düzenli çemen otu çayı bende aşırı süt yaptı günde 550-600 cc süt sağıp + emziriyorum öneririm 🤍