Dikky98 bende aynı durumdayım canım , 36. Haftada 16/9 ölçtü hastanede şok oldum gayet normal hissediyordum. 3 gün ölç dedi bir sefer 14/8, 13/8 gibi çıktı sonra hep 12/9, 11/8 gibi çıktı bana sadece sabah içmemi ve bir hafta takip etmemi söyledi, ölçüyorum sabah 11/7 çıkıyor mesela içiyorum yine de muhtemelen kontrol altında tutmak için verdi. Ani tansiyon yükselmeleri gebelikte riskli çünkü. 2 gündür kullanıyorum bakalım inşallah bi sorun yaşamayız