Irem5858 Kızlar göbekten bi sağ bi sol vuruyorum zaten mosmor ama topak olmuş iğneyi yaptığım yerler dağılmıyormu bi sıkıntı olurmu
NurCeren00 Irem5858 dağılıyor canım ama doku sertleşebiliyor. İçeride kılcal kanamalar olup onlar topak gibi kalıyor
ipekveatlas Irem5858 annem de karnından kan sulandırıcı iğne oluyo aylardır her gün hemşire gelip yapıyo iğneyi her yeri mosmor ve semsert hematom olusmus. siz iğnenizi kendiniz mi yapıyosunuz bi riski var mı acaba?
Pollymomy Irem5858 benimde aynı oluyordu. Dr şunu önerdi. Göbek deliğinin tam altına doğru delikten 3 parmak alta yap dedi ve iğne öncesi ve sonrası buz aküsü tut 1 dk dedi.
NurCeren00 ipekveatlas kendim yapıyorum ben. İlaç zaten ev tipi kullanıma uygun, bunun için hemşire vs gerekmiyor. Göbek deliğinden 3-4 parmak uzaklığa, kolun arka yumuşak kısmına veya bacağın dış kısmına kendi yapabilir.
ipekveatlas Pollymomy gecmis olsun iğnenizi kendiniz mi yapıyorsunuz? bunun bi riski var mıdır acaba? anneme her gün hemsire gelip yapıyo biz yapabilir miyiz acaba cok basit bi sey sonuçta
Irem5858 Pollymomy tamam canım teşekkürler deniyim acı değilde bu sonrasında morluk ve o topaklar ağrı yapıyor
atlasinannesi231118 ipekveatlas merhaba çok geçmiş olsun. Ben sabah akşam yapıyorum yaklaşık 7 aydır hiç birşey olmaz rahatlıkla yapabilirsiniz 🌸
Pollymomy Irem5858 işte o iç kanama olduğu için apse oluyor. Bu kılcal damarlar göbek deliğinin ger iki tarafında daha fazla ortada az. O sebeple orta alta ve buz tutarak yapmalıyız.
Yasmnehir Merhaba oksapar iğneyi 8 yıl önce hamile kaldığım gibi başlamıştım doğumdan 1 gün önce bırakmıştım şimdi 9 aylık hamileyim 9 aydır yine vurunuyorum kardeş gibi olduk resmen ama ben hiç karından veya bacak üstünden vurulmadım kollardan vurundum hem acımıyor hemde morarmıyor saf alkol alıp iğneyi vurmadan önce sık iğneni vur ve pamukla hafifçe bastırarak bir kaç sn bekle hiç bişey olmaz.
Irem5858 Yasmnehir kol daha acıyor diyorlar aslında kime sorsam karın daha az acıtıyormuş yağlı olduğu için diyorlar
Bmelekkk Kolonyalı mendille hafif ovabilirsiniz, içindeki havayı alırsanız morarma yapmaz ,ben bı sefer unutupta havayı almadan vurdum mosmor oldu
Irem5858 Bmelekkk tamam canım aslında havayı alıyorumda bayırırken sanırjm sert yapıyor iğneyi bide üst üste aynı yerden vurdum topak morarma yaptı
Yasmnehir Irem5858 Aslında tam tersi göbeğin gerilmeye başladığı zaman mecburen kola döneceksin. Kol acımıyor dene bak canım
Pollymomy Irem5858 aynen göbek deliğinin 3 parmak aşağısı. Öncesi sonrası buz uygulanacak 1 dk. Ama bebeğin olduğu yere tutmayın buzu. lokal şekilde iğne yapacağınız yere sadece.