Kızlar doğumdan korkmaya başladım süreç nasıl ilerleyecek oradaki insanların tavırları nasıl olacak ebelerin vs. bu beni endişelendiriyor. Kimseye güvenmiyorum nedense. Korkuyorum. Şimdiye kadar hiç ameliyat vs olmadım hayatım boyunca serum bile takılmadı. Ve gittiğim hastanede doğumu ebeler yaptırıyormuş doktor sezeryan yapıyormuş sadece.