babycom456 Kızlar hemşireye penye battaniye vermek yeterli mi yoksa kalın battaniye mi verilmeli ya bilemedim
ibcmom babycom456 izmirdeyim bende mayısta doğuracağım insallah. penye vereceğim gebe okulu öyle söyledi suanlık
ayssss1 babycom456 uzun kollu patikli tam takım vericem üstüne de penye battaniye yeterli olur diye düşünüyorum tabi ince penye değil normal battaniye zaten hastane ortamı soğuk olmaz mayıs ayı da öyle çok soğuk bir ay değil
babycom456 deletedmom43191 ilk o zmaan normal vereyim sonrasında kendim daha güzel takım giydireyim bide o kan lekeleri sonradan cıkıyo mu acaba
deletedmom43191 babycom456 çıkıyor evet 😊 eğer özel bir takım falan yaptirdiysan o takimi sonradan giydir doğum için normal bi takım giydir çünkü bebekler yikanmiyor siliniyor sadece kan lekeleri kalabiliyor yinede