Ceriko Kızlar merhaba geçen sene kimyasal geçirmiştim bir yıl sonra tekrar hamileyim diye sevinirken maalesef buda sağlıklı olmadı. 24 subat 10 26 subat 44 28 subat (regli günü) 110 2 mart 178 Böyle olup sağlıklı devam eden oldu mu hiç
ayssss1 Ceriko 2 martta olan değerin düşük canım 200lerde falan olması gerekiyordu aynı yerde mi verdin kanı
Ceku256 Ceriko %60 artış olmuş 110-178 arası bana doktor yeterli olduğunu söylemişti. Benimki de 102-167 şeklindeydi. Şimdi 10+4 sağlıklı devam ediyoruz
ayssss1 Ceriko hakkında hayırlısı olsun canım düşüş olursa kimyasaldır ama böyle iki kat artmadan artmaya devam ederse sağlıksız. İkisini de yaşadım tabi doktorun en iyisini bilir
hellotubimom Ceku256 merhaba 27 şubat saat 16.00 de beta 91.25 01 mart sabah 10 da beta 133.88 Bugün tekrar verdim sonucumu bekliyorum. Çok korkuyorum doktorum artışın 180 olması gerekirken biraz düşük olmuş takipleyelim dedi. Umut oldunuz şuan bana inşallah sağlıklıdır 🙏🏼
Hizliveofkeli %60 ve üzeri artış sağlıklıdır. Şu an için sağlıksız bi durum yok endişe etmeyin ❤️ inşallah sağlıkla ilerler.
Ceku256 Ceriko 102-167-305 şeklindeydi sonra bende burda okuduklarımdan çok etkilendim ağlayarak doktora gittim bana her şeyin yolunda olduğunu halk arasında 2 katı densede %60 artışın yeterli olduğunu söyledi.
Ceku256 Ceriko stres yapma lütfen o daha zararlı bebişin şu anda sağlamca tutunmaya çalışıyor. 305 ten sonra ben çok kötü oluyorum diye doktor bana 1 hafta kan vermemi yasaklamıştı
Ceriko Ceku256 canım sorma şu kan sonucunu beklerken eşimle stresten yaşlandık resmen. Geçen seneki kimyasalım olmasa bu kadar stres olmıcaktım geçen ay tüp bebek sürecimiz negatif sonlanmıştı. Bu bize mucize gibi geldi inşallah sağlıklıdır ve bizimle kalır duanı beklerim canım benim🤍✨