Merhaba kızlar benim ikinci gebeliğim. Geçen hafta keseyi gördüm bu cuma da kalp atışını duymak için doktoruma gidicektim ama cuma gününden beri pembemsi bir akıntım var. Bu hafta olup aynısı olan var mı normal mi? Doktorum yarın gel bir bakalım dedi ama gene sormak istedim. İlkinde böyle bişi yaşamadım. Yarına kadar da nasıl dayanacağım bilmiyorum 🙈🙈 birazcık için rahatlaması lazım