Hatice4136 Kızlar artık adetim 50günde bir hesaplıyorum o zaman adet olıyorum Buda ovülasyon testim bugünü değerlendirmem gerekiyor değil mi? Bide iyice koyulaşması için bir iki gün sonra mı olur yoksa yeterli mi bu koyuluk