Dün akşamdan beri bi sancım vardı ama bugün sabah daha çok arttı karnımın alt bölgesinde kasık ve genital bölge de çok şiddetli bir sancı var. Öğlen acile gittim nst bağladılar ama bir şey yok diyip gönderdiler. Hâla sancılarım devam ediyor ne yapacağımı da bilmiyorum kıvranıp duruyorum. Daha önce başına gelen var mı acaba? Sancı aralığı da 4-6 dk arası falan geliyor yaklaşık 1 dakika falan sürüyor