Elifezgi35 Arkadaşlar bat 6 bunu sabah ilk idrarla yapmıştım sonra şimdi tekrar bakayım dedim bu şekildeydi ilk 5 dk da değil ama ne zaman belirdi bilmiyorum sizce kuruma çizgisi midir
YyyyYasemin Elifezgi35 kuruma çizgisi bence kırmızı olmaz daha çok gölge olur bence tekrar test yapın
Emsalk Elifezgi35 benimde böyle olmuştu emin olamadım 3 tane yaptım test 3 ü de sonra belirdi . Kuruma çizgisi diye düşündüm yinede tahlil verdim pozitif çıktı . Kan tahlili verin bence
Accountant Elifezgi35 çift çizgi ama idrar fazla mı geldi acaba tekrar deneyin bence sabah yada gidip kan verin garanti olsun ben çok daha silik çizgiyle öğrenmiştim ve 2 saat sonra falan belirmişti
Pinfur10 Elifezgi35 aklında olsun hep 2 tane al testleri ben birinciye inanmayıp hemen ikinciyi yapmıştım 😂
Elifezgi35 Pinfur10 iki tane almıştım aslında 😁dün akşam birini yaptım hicbisey çıkmadı kuruma çizgisi bile olmadı bugün sabah yaptım çok ümidim de yoktu sonra öğleden sonra eve geldiğimde bu şekildeydi çok şaşırdım
Elifezgi35 YyyyYasemin insallah dediğiniz gibidir ben de bunsekilde hiç kuruma çizgisi görmemiştim daha önce
Elifezgi35 Emsalk kan için regl tarihimi beklerim diye düşünüyorum ama hamilelik ihtimali olması bile mutlu ediyor 😊
Elifezgi35 Accountant ilk hamileligimde 3 gun önceden çok daha silik çizgiyle öğrenmiştim ben de ama hemen çıkmıştı ondan emin olamadım ben de