irmmoom Arkadaşlar şu son haftadır geceleri asla uyuyamıyorum böyle bir hareketlilik yok 27 de hareketleri çok azdı bu hafta da asla gece gündüz durmuyorlar tekmeleri o kadar güçlü ki korkmalı mıyım bu kadar hareketten bilemiyorum yaşayan var mı ?
Ruzqarqulu irmmoom 33+5 im Bazen kavga ettiklerini düşünüyorum. O denli bir hareketlilik bende de var.
Meltem2910 irmmoom bende 32.haftama giriyorum bende de durum aynı şekilde ve zaman ilerledikçe daha zor oluyor
Busraa41 irmmoom benimde 28+3 özellikle gece yatağa girdiğimde bi başlıyorlar sabaha kadar, karnımın yamulduğunu falan görüyorum artık. Bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olacak 😅
Ruzqarqulu irmmoom şu yönden iyi ikisini heissediyorun. Bu her şeyin yolunda gittiğini gösteriyor 🫠 uykusuzluk da staj oluyor doğumdan sonrasına ☺️
irmmoom Meltem2910 bende 27 de başladı uykusuzluk bu 1 haftadır gündüzleri de hareketliler ama gece ki kadar değil gece öyle bir hareket var ki içerde savaş mı parti mi bilmiyorum 😂
Meltem2910 irmmoom benim 26 da başladı ağrılarım hala daha günü gününe uymuyor ağrılarım biraz zor geçiriyorum ekstradan bide tekmeler olunca ister istemez zor oluyor Allah yardımcımız olsun ☺️
irmmoom Meltem2910 bi ağrım yok ama hareketler güçlendikçe vurdukları yerler acıyor birde yemek yedikten sonra taş gibi hissediyorum 😂
Meltem2910 irmmoom ağrınızın olmaması çok güzel bana doktorum 15 dakikadan fazla ayakta duramazsın dedi ki gerçekten öyle şuan hiçbir iş yapamıyorum
SenaAtis 19+5 te tek yumurta henüz hissetmiyorum sabırsızlanıyorum ama yorumları okuyunca korku sardı😂😂
irmmoom SenaAtis aslında korkulacak bir şey yok ama ikiz gebelik olunca çok temkinli oluyorsun az hareket olsa da düşünüyorsun çok hareket edince de düşünüyorsun hep bi stres 😂😂
Meltem2910 irmmoom işte dediğim gibi 24-25.haftada başladı benim bel kasık ve rahim ağrılarım 2 kere hastanede yattım, en son gittiğimde 30 haftalıkken yine serum takıldı hareket dahi edemiyordum ama tabiki her gebelik aynı değil benim biraz zorlu geçiyor