GozdeGgul Haftada yım hanmileliğinde benim gibi el uyuşması bilek ağrısı olan var mı ağrıdan uykularım haram oldu elimle hiç bir şey tutamıyorum 😔😔
Ozge0808 GozdeGgul aynı durum bende de var. Doktorumuz magnezyum eksikliğinden olur ve normaldir dedi. Sabah akşam magnezyum alıyorum fakat sadece biraz hafifletiyor elimle pencere bile açamıyorum
Serose GozdeGgul bendede var karpal tunel sendromu deniyormuş. Atel kullanıyorum o biraz iyi geldi. Günde bir bardak yeşil çay önerdi. Ama malesef hiçbirisi tamamen geçirmiyor sabahlark bende kötü oluyorum. Doğumdan sonra geçiyo dedi umarım uzamaz çok
Elifarya GozdeGgul maalesef benim de öyle çok kötü bi ağrı bende günde 2 defa parol kullanıyorum yine bi işe yaramıyor dayanılmaz bir acı inşallah doğumla birlikte geçer acısı
GozdeGgul Ozge0808 evde kırılmadık eşya kalmadı telefon bile elimden düşüyor ben de magnezyum kullanıyorum ama yok asla fayda etmiyor
GozdeGgul Serose evde kırılmadık eşya kalmadı telefon bile elimden düşüyor ben de magnezyum kullanıyorum ama yok asla fayda etmiyor
brcnrcy Maalesef ödemden dolayı karpal tünel sendromu oluyor ve doğum olmadığı sürece geçmez dayanmaya çalışıcaz