kızlar 27 şubat çatma oldu o günü değerdirdim maalesef çok rasızlandım dün değerdirmedim dün test yapmadım bugün yaptın ovelsiyon testi oruçluyum ama her zaman sattimde 3 yaptım testi şuan hala çatma varmı en sonra teste yeni yaptım değerdiriyim bugünü de regl 7 gün var bu arada