pandapanda gerçekten boşa yaptırmayın ben ikili test yaptırmadım üçlü testi de doktor kendisi yaptı sormadı bile oda riskli çıktı karından sıvı aldırmak zorunda kaldım bu işlem sonrası çok zorlandım sürekli ağrılarım sızılarım bitmedi şu an 8. Ayıma gireceğim çok şükür test sonucum temiz çıktı boş boşa kendi sağlığımı da bebeğimin sağlığını riske attım iki gebelik geçirdim bu gebeliğim de karından sıvı aldıktan sonra başıma gelmeyen kalmadı fetal dna testlerini devlette de ücretsiz yapıyorlar içiniz rahat etsin riskli bile çıksa benim yaptığım hatayı yapmayın