Smysr Kızlar doğum yapalı 26 gün oldu, aynadan bakınca hala dikişler gözüküyor. Doktor bir süre vermedi kişiden kişiye göre değişir dedi ama ya ne zaman düşüyor hepsi hala ağrıyor, yardımcı olur musunuz
Zeyzeyy- Smysr benim 42 gün oldu dış dikişler düşmüş (2 kere açıldı ve tekrar dikiş atıldı 🥲) iç dikişlerim daha düşmemiş ama doktor zamanla onlarda düşer dedi
Smysr Zeyzeyy- ayy 2 haftaya kontrolüm var korkudan gitmek istemiyorum. Tekrar ne zaman dikiş atıldı size
Zeyzeyy- Smysr doğumdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde 6 dikiş tekrar atıldı bir hafta sonra kontrole gittim 2 dikiş daha atıldı 🥲🥲🥲
Smysr deletedmom43191 10 gün batikon yaptım sürekli temiz de tutuyorum, cilt tipim normalde de geç iyileşiyor nedense içimde korku var
deletedmom43191 Smysr korkma canım benim ilk dogumda 5 dikisim vardı 40 günümde 5 inci dikiş düşmüştü daha da yoktu