Mucizeem__ Iydrnjg şimdilik iyi sabah reglim başladı sandım biraz üzüldüm ama şimdi bişey yok inşallah bir kaç gün gelmez başta yenilse sonda da mutlaka yeniliyor 😬
Tugceasel21 Iydrnjg allaha sukur iyi gidiyor 2 hamilelik geçirdim 3. Hamileyim hamileyken ilk kez oruç tutuyorum allaha sukur zorlamadi 😊allah simdiden kabul etsin oruçlarımızı 🥰
KumpirsMom Iydrnjg bende ağız kuruluğu yaşadım ilk kez bugün bakalım az kaldı 4 saat sonra iftar rabbim yardımcımız olsun 🫶🏻
Bzkrt Tugceasel21 bende 3 gebelikte tutmadım biri ramazanda doğdu zaten diğer ikisi son trimestrdaydi ilk kez tutuyorum kış olması ayrı güzel hamd olsun güzel geçiyor
Tugceasel21 Bzkrt benimde ogle biri ramazanda dogdu birinde de güvenmedim ama bu gebeligimde tutuyorum allaha sukur