byzblcm Kızlar transferimin bugün 4.günü gece adet sancısıyla uyandım normal mi tutunma belirtisi olabilir mi?
Nur3524 byzblcm benim de 5. Gun transfer gunu ile birlikte bende de ara ara rahimde sancı gibi birsey oluyor . Bundan önceki transferimde hiç böyle birsey olmamıştı bunda degisik olunca bence olumlu birsey
Buka byzblcm İki bebeğimdede adet olucağım sandım 4. Gününde ümitlendirmek istemem ama bence senin bebeğinde tutundu inşallah 🤲🏻😍
melosssss0334 byzblcm canım benimde transfer gününü saymazsak 5. Gün benimde ara ara kasık ağrım ve belim ağrıyor adet ağrısı gibi bende korkuyorum inşallah hayra işarettir😔🫶
Ceylankumsal1- byzblcm iki tüp bebek yaptım ikiside adet sancısı çektim çok şükür ikiside pozitif biri 2 yaşında biri 15+2 hamileyim şimdi😂
mucizem4423 Ceylankumsal1- oy maşallahsağ Salim kucağınıza alın inşallah ben de bugün transfer oldum çok heyecanlı ilk transferim bi ne hissetmem gerekiyor bilmiyorum yerimden kalkmaya korkuyorum
byzblcm Ayy kızlar ne güzel dönüşler yapmışsınızzz iniaşşahh pozitifin habercisidir, test yaptığımda yazacağım mutlaka❤️❤️
Mercimekannesi-2016 byzblcm canım benimde bugün transferimin 4. Günü benimde bugün başladı adet olucakmışım gibi sen ne zaman test yaptıracaksın inşallah pozitif görürüz
Mercimekannesi-2016 mucizem4423 canım benim hayırlısı olsun benimde ilk transferim ama sürekli yatmakta iyi değilmiş rahime kan akışı olması için arada bir kalk evin içinde yürü yat ben öyle yapıyorum ve oturcaksan da ayakların havada olsun
Mercimekannesi-2016 mucizem4423 bende öyle çok kalkmıyorum ama doktorum öyle dedi kan akışı olmadı için kısa yürüş yap dedi salonda iki tur atıyorum yatıyorum 🤣
mucizem4423 Mercimekannesi-2016 ben de öyle ben yatmasam eşim yatırıyor her yerim dümdüz oldu ksjsjsksk
tazecikannee byzblcm benim ilk kızımda kasık ağrısı yoktu galiba ama bunda çok var özellikle sağ kasığımda sürekli ağrı sızı transfer gününden beri bugün 4. Günüm bekliyorum
mucizem4423 Mercimekannesi-2016 aynen yok yürüyorum bazen oturuyorum bi şey olur mu bugün kasıklarım çok ağrıdı ctesi transfer oldum acaba kötü mü iyi mi bilemedim
Mercimekannesi-2016 mucizem4423 5. Günden sonra oturmaya başladım ben ama mümkün olduğunca ayaklarımın altına 2 yastık koyup öyle uzanıyorum ki kan akışı olsun hareketsiz kaldığımda gece yatarken bile öyle yatıyorum benim yarın 7. Gün olucak