1Atlas_dunyam jap10 yoksa sendemi tutmuyacaksin yada varsa doğru yoldami olacaksın oruç tuttuluyorsa kendinize
didm6134 jap10 ben 33haftadayım ama o haftada da olsa tutabılecegimi sanmıyorum Tansıyon sorunum filan var ilaç kullanıyorum.. Kazasını sonradan tutacağım inşallah.. Doktorunuza da danısabılırsıniz tabı benimki müsade etmedi durumunuzlada alakalı tbi ablam tutmuştu mesela hiçbir problemı yoktu
LadyX jap10 ben 16.haftadayım oruç tutmuyorum şahsen doktorum riskli olabilir dedi 🤷🏻♀️ doktorunuza danışın isterseniz.
Masalceylan 1Atlas_dunyam kadin bi soru sormuş bence bu kadar tavırla bakmanıza cevap vermenize gerek yok herkes burda fikir alabilir
Nys1600 jap10 25 haftayım doktor oruç tutmamı istemedi sen dayanabilirsin belki ama bebek dayanamaz dedi
Mavro 12 haftalık hamileyim tansiyon dan dolayı tutamıyorum. Biraz susuz kalsam hemen tansiyonum tavan yapıyor, başım çatlıyor. :(