Arzu_tasan Arkadaşlar iki düşük yaşadım birisi Ocak ayında bu ay 5. Gün bugün gecikmem oldu ümit etmek istemıyorum korktuğun için de test yapmak istemıyorum sizce kan versem şuan çıkar mı yoksa beklemelımıyim
Bzkrt Arzu_tasan 5 gün mü geciktiniz yoksa bugün mü geçti sadece anlamadım ama her iki durumda da varsa kanda çıkar ben bir gün geçtiğinde kan vermiştim çıkmıştı
Meral_63 Arzu_tasan Arzu_tasan belirtin varsa dikkat et ağır falan kaldırma kan tahlili yap acile gidip haber ederisn olur mu inşallah vardır 🥲🩵
Arzu_tasan minikbebegim06 inşallah bu ay gebelik dusunmuyordum regl olmayı bekledım süpriz oldu bana da gecikme ama tedırgınım
Arzu_tasan Meral_63 sabah mide bulantım oluyor ara da da kaşık ağrım tamam dıyorum regl olcam olmuyorum
Arzu_tasan Bzkrt kadın doğuma gitmeyi düşündüm ayın 12 ne kadar randevu vermiyor son ihtimal ya test alcam ha ya da yarın sağlık ocağına gideceğim