Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim.7 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım.
3 gündür geçmek bilmeyen grip mevcut boğaz tahrişi baş ağrisi yüksek ateş.2 gündür acilde sıvı parol vurduruyorum.
Crp 28.00 bin çıkmış ben bu enfeksiyonu antibiyotik kullanmadan en hızlı nasıl düsürebilirim.Birde bebege bisey olacak diyede korkuyorum