Acemianney Mardin devlet hastanesinde Büşra Hanımdı doktorumuz ama Bursa’da doktorluk yapacakmış artık Feyzanur Verim diye bir doktora randevu aldım daha önce giden var mı?
Minnakpopus Acemianney aa gerçekten mi büşra hanım iyiydi ya bende bi kaç kere denk gelmiştim. Ama feyza hanımı duymadım dorşin hanımı duydum ben iyi diye ondan aldım randevu bakalım 🤷🏻♀️
Acemianney Minnakpopus Ben Büşra Hanımdan çok memnundum ilgili bir doktordu. Feyza Hanım nasıl biri hiç bir fikrim yok