Ebrulise İyi geceler herkese, Bu zamana kadar nerdeyse hiç kusmadım, ara sıra sabahları bulantım olurdu ama 2-3 gündür özellikle bugün sürekli kustum. Bir şey yemesem ayakta duramıyorum ve eşim görevde, yesem kusuyorum. Sizce normal mi? Benim bildiğim bulantıları çok olanlar bu haftalarda bitiyor benim ise yeni başlıyor... :(
Bbsra Ebrulise canım belki idararında falan enfks vardır 🤷🏻♀️ Benim öyle oldugunda da çok bulantım oluyor
Morcivert061 Ebrulise canim kan ilaci kullanmaya basladinmi benimde oyle olnustu kan ilacindan oluyomus
Yalinn8 Ebrulise tamamen hormonlardan dolayi kusuyoruz canim, spesifik bi baslangic ve bitis tarihi yok malesef, cogunluklar var sadece, insallah en kisa zamanda gecer seninki de🙏🏻