Kızlar merhaba, dün 10. Haftanın bitmesiyle iki gündür(bugün 10+1’deyim) bende inanılmaz bir halsizlik var. Uykumu da alıyorum, hiç uykum yok ama yataktan kalkamıyorum resmen. Haftamızla ilgili normal bir durum mu acaba bu, aynı haftada benzer şeyleri yaşayan var mı neden oluyor olabilir. Demir eksikliği geliyor aklıma