hamcokelek33 ya bir de ben o gün ilk defa araba kullandım İstanbul trafiğinde öyle gittim doktora 🫠 heyecanlı hissetmiyodum ama yükselmiş olabilir dedim içten içe , bi daha da 16yı görmedim çok şükür. Kalp doktoruna görünmemi söylememişti, ama mantık olarak da bana yükseldiğinde almak daha doğru geliyor, zaten düşük olan tansiyon üzerine niye hap kullanıyorum diye düşündürüyor 🤔 küçük tansiyonun 80, 87 gibi çıkması normal sayılıyor mu? Acaba dedim küçük tansiyon 9a yakın diye mi düzenli kullanmamı istedi