Ecemom_ bisbis 34 haftalık olduk ara ara bende de oluyor. Göğüs uçları geliştiği için diye düşünüyorum
Yavrukedicik bisbis 36 haftalıgiz doktorum lansinoh kremi göğüs pedine sür onu da iç çamaşırına yapıştır öyle kalıp emsin dedi göğüs uclarina masaj yapınca sancı getiriyormus sizde öyle yapabilirsiniz
meriust bisbis benimde çok hassaslaşmıştı duşta su değince bile çok acıyordu 38den itibaren lansinoh krem ve gümüş kapak kullanmaya başlamıştım arada tahin yağı sürüyordum doğum yaptım hassaslık geçti yara da olmadı çok şükür
1Atlas_dunyam bisbis yaşamadım sahsen ben sürekli yagliyordum şuanda emziriyorum çatlama falanda olmadi göğüsler sonucta geriliyor ve süt hazırlıyor sen ona bakmazsan oda sana bakmaz
bisbis Ecemom_ göğüs ucu genıslemıs gbı evet kremlemeye başladınızmı doğumdan son haftalara doğru kremleyın dıyorlar
Ecemom_ bisbis lansinoh göğüs ucu kremi aldım onu kullanmaya başladım. Normalde kurumaya başlamıştı göğüs uçlarım ama kremle iyi duruma geldiler şuan