Herkese merhaba, daha doğum yapmadım ama bende pcos var ve tüp bebek ile hamile kaldım. Doktorum şimdiden en hafif doğum kontrol hapını yazdı, doğumdan sonra ilk 1 yıl kadınların hormonları aşırı derecede hızlı çalışıyormuş ve pcos olsa bile hamile kalma olasılığın yüksek dedi. Ben hap kullanma taraftarı değilim, siz nasıl korundunuz ?