Benimde 11haftalık ken kanamam oldu kırmızı renkli ben bir saate doktora gittim bebeğin iyi oldugunu söyledi doktor ama kanama nedenini bulamadı yoruldunmu ayakta cok mu kaldın cinsel ilişki oldu mu diye sordu evet yorgundum ama yani demem o ki bilemedi iki gün sonra başka doktora gittim ama bana progestan 100mg hap verilmişti sadece baska doktora gittiğimde ise hapı üç gün daha içmemi ve bırakmamı söyledi düşük tehlikesi vs olmadığını söyledi ablamda da gebeliğinde 6aya kadar leke kanama oldu şuan 21 haftalığım bu arada benim gecti insallah bidaha görmem umarım sizinde bir an evvel gecer çok geçmiş olsun