ikinci gebeliğim bir kızım var 4 yaşa yakın. Kızımda sancı açılma olmayınca özelde sezeryan olmuştum bunda ssvd düşündüm başta ama sonradan uğraşmak istemedim gibi oldu . İlk sezeryanim çok ağır zor gecmisti dr dan mi bunyeden mi kaynaklı bilmiyorum artık . Ama şuanda 3 gün kaldı heyecan korku ne bilim duygu hissetmiyorum nedense ya normal mi acaba? Beklenmeyen gebelikte belkide ondandır . Ameliyat anında panik yapacagimi düşünüyorum açıkçası . Aksilik ailecek hasta olduk grip öksürük 🥺