Sevda07 benim ikili güzel ciktmisti doktor sen yinede ucluyude yaptır falan dedi ben kendimce çok kızmıştım güzel çıkmış işte niye yaptırıyorum iyi ki de yaptirmisim ,3 lude yapılan ultrason daha net gözüküyor bir miyomum olduğu ve büyümeye başladığı ortaya çıktı beni riskli gebelik takibine aldılar iyikide gitmişim dedim sonra