Merhaba cuma gece 3 te damla damla 10 damla kadar açık kırmızı kan geldi, sonra kanama lekelenme şeklinde kahverengiye döndü. Ardından sancılarım başladı. Başlangıçta 20 30 dk da bir sancım geldi. Cumartesi sabah kadın doğum servisine gittim. Nişan olabileceğini söylediler. Nst de sancı çıkmadı, elle açıklık kontrolü yaptılar. Hiç açıklık olmadığını bebeğin çok geride olduğunu daha zaman olduğunu söylediler. Cumartesi eve geldikten sonra sancılar 15 dk da bir olmaya başladı. Cumartesi geceden beri 10 dk da bir sancı geliyor. Sancılar çok yoğun katlanmakta zorlanıyorum ve iki gecedir bu sancılar yüzünden hiç uyumadım. Doğum sancıları böyle mi oluyor? Sancılar ne kadar sürüyor ?