Liddle_mom Irem5858 ben özelde yaptırmıştım kendi doktorum değil başka bir doktor yapmıştı sen devlettemisin
NoName_ Irem5858 benim adet tarihime göre 12.haftalarda olmamdu gerekiyor ama bebeğim 4 gün küçük çıkıyor usgde. İkili testi 11.haftanın sonlarında yaptırmış oldum
Irem5858 NoName_ valla 2 hafta önce gittiö 11-14 arası gel dedi uygulamada yok izine çıktı sanırım iletişim halinde değilim onun olduğı tarihtede 11+1 oluyor
Irem5858 Liddle_mom eğer açılırsa randevular 12 ye doğrı alacaktım ama izinde sanırım 11 de almak zorunda kaldım