Gizem_miros ElfmRyhn bende cok merak ediyorum bebek buyuyunce karnin buyuyunce agrirmis benim oglum 8 aylik 12 haftalik tekrar hamileyim oyuzden riskli durumdayim bakalim ilerki zamanlarda agrilarim olacakmis doktorum dedi
Enjoy123 Gizem_miros hic korkma canm bende senin gibiykm suan 35 haftalik yariladim agrim faln yok sukur sadece bebegim gelisimi zayif biraz Turkiyedeki doktorlar bejide korkuttu ama yurtdisindakiler bu Konuda gayet rahat 39 haftada sezeryan gunum ☺️
Gizem_miros Enjoy123 valla mi canim coo sevjndim ya sen kac aylikken hamile kaldin kuzum beni cok korkttular ya ilk zamnlar
Hanifeak ElfmRyhn bende 32. Haftadayım ama çok şükür hiç öyle bi şikayetim olmadı üstelik ilk oğlum 25 aylık daha 🤔
Cemre2019 İlk sezeryanımla 2. Sezeryanım arasında 2.5 yıl var onları tam hatırlamıyorum fakat. Suan 4,5 sene var arada 3.sezeryan olacagım hafif kaşıntılar mevcut onun haricinde agrı yok cok sukur 35+6yız