Hnmli Kızlar betam 24 çıktı bugün iki gün geçmiş oluyor artış için kan vermek istiyorum alırlar mı acilden?
mucizemom8 Hnmli aşırı mide bulantım karın ve kasık ağrım var de kan aliyolar zaten gebelik şüphem de var onada bakılsın de bakıyorlar çünkü ilaç vs vermesi gerekir diye ben öyle yapmıştım 🤭
Hnmli Sendenbanakalan burda bir keresinde almamışlardı belirti falan sordular bende Allah ne verdiyse söylemiştim yine aynısı olur diye korkuyorum 🙈
buseay26 deletedmom43191 ben evde erken gebelik testiyle öğrendim silik cizgi vardı ve birkaç belirtim olmasına rağmen her gelene bakamayiz önce kadın doğumda muayene olman lazım diyerek bakmamislardi
minismom Hnmli bende aynı sebepten gitmiyorum valla almazlarsa bide yarın saglık ocagında vermeyi dusunuyorum ama oda ertesi gun cıkıyo amaan valla ne zor hastane stn uzak bide gittigime degmezse
Sendenbanakalan Hnmli bnde öyle olmuştu belirtilerim var demiştim sende öyle söyle belim agrıyor midem kaışıyor de
Hnmli minismom aynı şekilde bende cokmuzak değil ama yani ishal kusma ve karın ağrısı diyince alıyorlar galiba sağlık ocağı cooook geç çıkarıyor bekleyemem yani
minismom Hnmli iste kimi doktorlar biraz ters olabiliyo kimyasal yasadıgımda direk beta takibi yaptırcaktım ondan geldim dedim hemen yonlendirdi kan almaya kimide bi saat mırın kırın ediyo laf soyluyo flan test yaptınmı
Hnmli minismom evet canım ben pozitifi görünce özelde kan verdim 24 betam ama şimdi tekrar özele 500₺ bayılamam ya devlette veririm en güzeli dedim ona korkuyorum almaz diye ama gidicm her şekilde 😂
MorKelebek54 buseay26 ben reglim gecikti kasiklarimda kramplar var gebelikten supheleniyorum ama kramlarda normal degil demistim. O sekidle bakmislardi ki kadin dogum acil de 2 dk lik mesafedeyedi nerdeyse yanyanalardi yani
minismom Hnmli betanda biraz oynamalar olabilir aynı yerde vermedigin icin git bkalım yapcaklarmı bi sansını denersin 😃