fdn25 canım benim de sütüm 5 gün sonra geldi , birincisi stres yapma , göğsüne sıcak tülbent koyup masaj yap ( ben sıcak suya tülbenti koyup sıkıp göğsüme sarıyordum) , e bebekte malt var süt yapan emziren anne içeceği diye geçiyor onu içtim ben , bir de kayısı hoşafı içtim ve üzerine ılık su içtim, marul ve kuruyemiş yedim , dut kurusu çok iyi süt yapıyor ben kaynamış suya 2 tatli kasigi dut kurusu atıyordum ve içiyordum benim sütümü bunlar getirdi az bir şey geldi benim de sütüm o zaman da pompa ile sagdim ve sagdikca çoğaldı