Bino1 crazyymom bende 37+3 üm bende de azalma var yarın doktor gidince mutlaka söyleyeceğim ya yeri daraldı yada doğuma alcak en son yerin çok dar demişti benim ki içşn siizm ki neden bilemeyiz tabi sağlıkla alalım kucağımıza
crazyymom Bino1 çok geçmiş olsun sizede, benimki düzeldi ya çok şükür şimdi kahvaltı yaptım tatli yedim hareketlenmeye başladı