Merhabalar iki gündür hareket halindeyken özellikle yürürken mesane kısmımda ağrı oluyor ama oturduğumda devam etmiyor, idrar tahlilimde enfeksiyon görüldü kültür yapıldı fakat kültür temiz çıktı. Bir şase monurol kullandım bu şekilde ağrım olunca doktorum tekrar kültür istedi ve bir şase daha monurol verdi. Ağrı geçmezse Augmentin e başlamamı söyledi. Onunla da geçmezse progestan kullan ağrıları durdurmak için dedi. 2. Monurolü kullandım ama hala ağrım devam ediyor, antibiyotik kullanmaktan da çekiniyorum ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda tecrübesi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🌹