Kızlar galiba hamileyim dün test yaptım iki tane ikisi de çift çizgi çıktı yarın yada salı kan vereceğim benim 2 bebek kaybım var genetik testim de kan pıhtılaşmam çıktı hamile olur olmaz gelmen lazım perinatoloji doktoru bakacak sana iğne olacaksın günlük denildi memnun kaldığınız doktor ve hastane var mı yardımcı olursanız sevinirim 💐