Mavi37 Kızlar 12. Haftama hirdim bu haftada ikili test oluyomuş. Çoğu kişi diyorki yanılma payı çok yüksek boşuna yaptırıpta strese girme. Zaten nişey çıksa aldırmayı düşünmeyecegıne gore ne gerek var diyolar . Bu test için neler düşünüyorsunuz
Senemm5834 Mavi37 ben iki hamileliğimde de yaptirmamistim bunda da yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı sana kalmış bişey canım