Korkma bence bende 24. 25. Haftalara kadar net hissedemiyordum sürekli hastaneye gidip hissetmediğimi söylüyordum, sağlık ocağına gidiyordum kalp atışlarını dinlemek için ama çok şükür hep sağlıklı çıktı kalp atışlarını duyup rahatladım. Bazen pozisyonları gereği hareketlerini az hissedebiliyormuşuz. İçiniz rahat olsun yine de tedirgin olursanız kendinizi de bebeğinizi de hiç strese sokmayın bi gidip baktırın size selam verecektir