Guneyinannesi1 Keseyi gördük Şükrü dün kese boyu 9.7 dedi doktorum 10 gün sonra gel dedi de geç değil mi 10 gün ? 😕
sevaldqn1 Guneyinannesi1 genel olarak 7 ila 10 gün arasında çağırıyorlar zaten canım beni de 10 gün sonra çağırmıştı