Canikoo Arkadaşlar merhabalar hiçbir belirtim yok ufak ufak kasık ağrılarım oldu onun dışında regle belirtileri dahil yok 2 kere kalp çarpıntısı geçirdim geçmişte hiç böyle bir şey yaşamamıştım testler fotoğraflarda silik gibi normalde daha belirgin
Nurellaaaaaaa1212 Canikoo hayırlı olsun canım hamilesin bu strip testlerde yanılma olmuyor diye biliyorum
Mor-kelebek Canikoo canım testine göre ikisinde de var gözüküyor ee adetinde gecikmiş bence en doğru sonucu artık kan verir🌸 hayırlısı olsun hakkında inşallah 🤲
Canikoo Cimcime30 ben 24 günde bir regl oluyorum 5 Şubat adet günümdü ancak yumurtlamayı geç gördüm 18 19u gibi 1 martta regl olmam gerekiyordu
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 gelen güden yok yarın bakalım regl olayım da üçüncü günü randevu alıp gıdıcem yumurta takıbı için