Dilaraunal Kızlar selam benim annem hamileyken anne karninda bebegin suyunun azalmasini fark etmeyip ölü doğum yapmisti şuan 14 haftalik gebeyim su gelmesi nasil anlaşılır yani bazen akintim oluyor acaba mi diyorum ama ilk gebeliğim olduğu için de bilmiyorum nasil ayirt edebiliyoruz
Zeyneppp16 Dilaraunal benim 17. Haftada suyu sızıntı yapmya başlamış ben farketmedim akıntı diye düşündüm hatta şöyle anlatayım bir cuma günü kontrole gittim herşey yolundaydı cumartesi günü aşırı çok kanamam oldu pantolona kadar çıktı. Şehir hastanesi acile gittim anlamadılar gayet sağlıklı birşey yok dediler ben haftaiçi kendi doktoruma gittim ve bebeğin ssuyunun geldiğini suyunun sınırda olduğunu söyledi. Yatışım yapıldı ama kese kendini yenilemedi ve kaybettim 5 ay oluyor. Doktor kontrolüne gitmeden anlayamadım oyüzden şüpheniz varsa geciktirmeden gidin. Allah korusun sonu çok kötü oluyor
[silindi] Ben de yerimi alıyım burda benimki bildiğin su şeklinde akıntım oluyor ara sıra ama progestan fitilden kaynaklı diyorlar eğer gerçekten bebeğin suyu sızarsa nasıl ayırt edicem, cevap verenler benimde etiketleyebilir mi acaba 🙏🏻