dsezen ben Allah kısmet eder de bir sağlık sorunumuz olmazsa hastanede tanıştırmak istiyorum 🙏🏻 elimden geldiğince hazırlamaya çalışıyorum oğlumu da. Böylece biz hastaneye gittiğimizde de kötü hissetmesin istiyorum. Doğum sürecini atlattıktan ve ayağa kalktıktan sonra da oğlumu görmek istiyorum.
Ben hastaneye giderken kafamdaki en büyük soru oğlum olacak çünkü, ikinci kez annelikte insan doğumdan da daha farklı korkuyormuş 😊
Yapabilirsem odaya oğlum ilk girdiğinde kardeşi kucağımda olmasın istiyorum. Sonra o yanımdayken kardeşini kucağıma alayım ona da göstereyim..