Kızlar sürekli gecikmeden, yalancı pozitif gebelik testlerinden, negatif betalardan söz ettim. Pcos teşhisi konuldu doktor tarafından, ama ileri seviye olmadığı adet düzensizliğinin bundan kaynaklı olabileceği söylendi. Normalde kendi gecikme hesaplamama göre en geç 2 Şubatta olmam gerekti. O zamandan bu zamana tam anlamıyla regl olmadım. 27-28 şubatta kahverengi lekelenmem oldu her gün sadece birer ikişer damla şeklinde. 1 martta da çok açık renk lekelenmem oldu. Ağrıdan duramaz nerdeyse günlük 3-4 tane arveles içerdim ama gram ağrı yok. Sadece sol kasığımda göz seyirmesi dediğimiz şekilde hafif bir şey hissediyorum. Pcoslu olup başına gelen, olmayıp sebep tahmini olan var mı lütfen biraz konuşmaya ihtiyacım var 🥺❤️🩹