Bugün muayenem vardı. Muayeneye öncesi kahverengi leke gordum doktora söylediğimde spekulum ve alttan ultrasonla bakti. Rahim agzi uzunluğunda ve bebeğin gelişiminde normal sorun yok dendi. Eve geldiğimde lavaboya girdiğimde önce pembe akinti geldi sonra kahverengiye döndü. Sildikce zaman zaman kahverengi hafif lekelenme oluyor ve belim ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Muayeneden saatler sonra oldu tekrar doktora gitsem bakılır mi